Her er jeg igen igen... Thats me in the corner.. Loosing my religion..

23. august 2006

WuHuuu..

Jeg havde helt glemt ham. Ham fyren der, der lige var der imellem mine to langvarige forhold.
Nu er han der i frisk erindring,
Det eneste der skulle til var en der sagde: Kan du huske Bamse??
Oh year I remenber!!!
Fuck, han havde bare så travlt ( arbejdsmæssigt, that is )
Jo selvfølgelig husker jeg Bamse!!

Kanon god sex mixet med meget andet.
Blandt andet en personlighed jeg ikke lige glemmer. Troede jeg. Da mit livs kærlighed kom ind i billedet var han glemt et stykke tid.
Fuck mand, han er slet ikke glemt.
Det kom lige tilbage med 120 kilometer i timen.
Han har ikke helt været ude af mit sind.
Og nu da han har spurgt efter mig,kommer han det bestemt ikke foreløbig..

Har efterladt nyt nummer til budbringer.
Håber snart jeg hører fra ham....