Her er jeg igen igen... Thats me in the corner.. Loosing my religion..

2. maj 2007

Underligt

At det er undertegnede der har mest kontakt med min eks kærestes venner.
Troede egentligt at det ville løbe lidt ud i sandet med hans venner.

Det er lige det modsatte her. Det er mig der har kontakten endnu.
Eksen snakker de stort set aldrig med mere.

Faktisk er det ret fedt.

Jeg fik nye venner mens han (åbentbart) faktisk mistede dem...

Nu kan jeg jo så kun sige: Godt for mig.
Venner kan man ikke have for mange af.


(Lidt skadefro har man da lov at være.....)

2 Comments:

Blogger Nynne said...

Jeg synes det er på toppen. Selv vennerne fandt ud af at han ikke var værd at samle på. Håber det var dig der slog op.

07 maj, 2007 11:38

 
Anonymous Anonym said...

He he, ja det er da toppen og nej det var ikke mig der slog op, men jeg blev hurtigt glad for at det var overstået. Det var bestemt ikke et godt forhold at være i....

Banjoko

07 maj, 2007 22:32

 

Send en kommentar

<< Home