Her er jeg igen igen... Thats me in the corner.. Loosing my religion..

6. oktober 2006

Look out Cobenhagen..

Here I come.
For første gang i mit voksne liv skal jeg til København, kun for fornøjelsens skyld. Jeg skal ud at male byen rød og så skal vi lige i Parken og se landskamp, lørdag aften. På fri billet that is!!
Turen er tilrettelagt fra minut til minut, men det er nu ikke sikkert at jeg har tænkt mig at følge den. Vi ankommer fredag og tager hjem igen søndag, så er der gode forslag til hvilke værtshuse, det er værd at besøge???
Det er planlagt at vi skal være en del i Istedgade, for det er det mine rejsefæller kender bedst. Fik jeg sagt at det er flest mænd???
Nå men er der nogen der har nogle gode alternativer er jeg åben for forslag.
Har sådan en fornemmelse af at "drengene" pludselig forsvinder og at jeg må underholde mig selv. Ikke at jeg ikke kan, men jeg er ikke så kendt i København, udover Rigshospitalet, og det er ikke lige der jeg regner med at tilbringe min tid denne gang!!

Forslag anyone???