Her er jeg igen igen... Thats me in the corner.. Loosing my religion..

6. december 2006

Jep, jeg har pulejyntet....

Øhh, eller rettere, julepyntet.
Fantastisk faktisk. Sidste år interesserede det mig ikke en disse.
Var vist ikke kommet mig over eks kæresten og gad ikke have noget med jul at gøre.
I år er det ganske anderledes. Jeg glæder mig faktisk. Ikke til gaver eller sådan. Der kommer kun en gave, og skal kun gives en, så det er til at overse.
Nej, jeg glæder mig til en stille og rolig jul, uden alle dikkedarer og stress.
I år skal jeg, som sidste år, arbejde juleaftens dag, men i modsætning til sidste år, skal jeg være alene juleaften, og det glæder jeg mig faktisk til. Det er første juleaften nogensinde, jeg skal være helt alene og jeg er sikker på at det bliver hyggeligt. Jeg vil spise en helt utraditionel julemiddag, bestående af en engelsk bøf af mørbrad, hasselbagte kartofler og flødesovs der er smidt på panden umidddelbart efter at bøffen stegt..
Det ved jeg bliver en klasse middag!!!
Senere bliver det hygge med en DVD film eller to og så til soveland.

Første juledag er frokost hos min mor.
Derfor skal der lades op.
I år skal jeg ikke føre nogen form for køretøj, hverken til eller fra frokosten, så der skal drikkes igennem, uanset om de andre deltagere er med eller ej....

God jul og (hik) godt nytår derude ;-)